Međunarodni Sajam turizma, svojim izložbenim delom, bogatim pratećim stručnim programom, kao i zabavnim aktivnostima za siroku publiku, važan je marketinški alat za sveobuhvatno predstavljanje turističkih destinacija i usluga.

U isto vreme se organizuju sajmovi hrane i pića, Međunarodni Sajam LORIST, i sajam konjarstva „Horsevill“, čime se objedinjuju tematski srodne sajamske priredbe.

Na međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu ,koji je završen 02.oktobra predstavili su se izlagači kako inostrani tako i domaći među kojima i Vrnjačka Banja i naravno Specijalna bolnica „Merkur“.

Merkurova atraktivna i raznovrsna pnuda privukla je veliki broj posetilaca sajma koji su se interesovali

Poseban deo na štandu imalo je savetovalište za dijabetes, gde su lekari ove ustanove posetiocima pružali korisne savete vezane za ovaj nacionalni centar za dijabetes, merili šećer u krvi a deljeni su i kolači za dijabetičare.

-Posetiocima sajma predstavljen je peloid centar ”Limus Romanus” sa svim svojim sadržajima, prikazani su tretmani lekovitim mineralnim blatom a posetiocima štanda pružane su informacije o tome kakvo je blato, čemu služi i u čemu je njegova efikasnost……

Ono što je takođe predstavljeno na novosadskom sajmu jeste novi atraktivni sadržaj Merkura “Kavifit” i “Kavilift” programi namenjeni nezi lica i oblikovanju tela. Ovi programi predstavljaju najsavremeniji način oblikovanja tela bez hiruškog zahvata.

Na sajmu je rađena prezentacija ovih programa a oni koji su se u ovo upustili , nakon 40 minuta tretmana, mogli su da vide rezultate.

Direkcija za ocenu kvaliteta Novosadskog sajma u konkurenciji slovenačkih i naših banja odlučila je da “Merkur” bude ovogodišnji dobitnik zlatnog pehara za “Usvojene standard I inovacije u zdravstvenom i wellness turizmu”.