Predstavnici svih medija, elektronskih,štampanih obišli su Vrnjačku Banju i imali sastanak sa predstavnicima Vrnjačke Banje u novootvorenom objektu „Solaris Resort“ . Tom prilikom za njih su prezentovana četiri nova, kraća, reklamna spota Vrnjačke Banje koje je uradila TO Vrnjačke Banje. Prikazani spotovi još uvek nisu potpuno završeni i umontirani što se očekuje ovih dana kada ćše ceo projekat biti prezentovan javnosti.

novinari u poseti banje

Po rečima Nikice Pantovića, direktora TO želeli su da kroz spot prezentuju sve pa i one segmente Banje koji su, možda, na neki način bili zapostavljeni. Želja i zamisao je bila da kraljicu kontinentalnog turizma predstave kroz sva četiri godišnja doba .

Novinari su u pratnji ljudi iz TO obišli Specijalnu bolnicu „Merkur“, obišli su novu ponudu Merkura gde im je prikazano u kakve se sve svrhe koristi lekovita voda. Za predstavnike sedme sile bio je organizovan izlet na Goč gde su upoznati sa ovim,donekle neiskorišćenim , biserom Vrnjačke Banje. Novinari su bili oduševljeni onim što su videli, oduševljeni rekonstruisanim parkom, Solaris Resort-om , Sunny Hill-om i naravno Japanskim vrtom.

Ono što ih je takodje oduševilo jeste postojanje slane sobe u okviru Solaris Resorta kao i teniskog terena,takodje u okviru ovog objekta, koji,kako su rekli, ima podlogu koju nemaju ni tereni u Beogradu.

Sa kakvim su utiscima otišli iz Vrnjačke banje čitaćemo i slušati.